todoboom | finderella | טודובום | פינדרלה | השקעה טובה | או פירמידה?

טודובום או פינדרלה? על הדבש ועל העוקץ? על המר, או שבכלל מתוק? כל האמת במקום אחד.


מעולם לא אהבתי את הצעות העבודה מהבית, הם תמיד מבטיחים פיל ומקיימים אולי זית.
לרוב מדובר בפירמידות ושקרים אבל הפעם אולי דברי טעם הם מדברים?
לבדיקה מקיפה יצאתי ועם תשובות חדות וכואבות חזרתי.
אז מה הסיפור של טודובום? או שבכלל פינדרלה? תראו, אני לא אגיד לכם מה להחליט, אני רק אספק לכם את העובדות ואתם תחליטו בעצמכם.
כל הסיפור התחיל כשידיד מהעבר הזמין אותי למשרד של טודובום ל"פגישה עסקית", ביקשתי שיסביר לי בפלאפון, הוא התעקש שלא. זרמתי איתו...מה כבר יכול להיות?

הגעתי לפגישה ראשונה שם במשרדים, סה"כ משרדים יפים, קומה 17 בתל אביב… רושם ראשוני לעניין.
נכנסתי לפגישה עם אחת הנציגות שלהם, בחורה באמת נחמדה וחביבה סה"כ, אפילו שאני לא כל כך מסתדרת עם בנות.

אקצר לכם...בפגישה הראשונה היא הסבירה בגדול את הרעיון. מה האפליקציה שהם מפתחים עושה, איך היא עוזרת ללקוחות ע"י חסכון בזמן, איך היא עוזרת לעסקים ע"י מתן לקוחות איכותיים במחיר הוגן ואיך ה"שותפים" שם מרוויחים מהחיבור בין הלקוחות לעסקים.

המחירים שם משתנים כל הזמן ונעים באזור ה15-25 אלף שקל… ויש אפשרות להרוויח בעתיד באופן פאסיבי וגם עכשיו - אבל "אקטיבי". מה זה אומר בדיוק? בפגישה השניה יסבירו לי...טוב.
את הפגישה היא סיכמה בכך שזה לא "כסף קל" ומהיר אלא מדובר בתהליך הדרגתי של הצלחה, הסבירה שצריך להשקיע זמן ושיש גם סיכון...סה"כ נשמעת אמינה.
לפני הפגישה השנייה נכנסתי לקרוא באינטרנט, וקראתי בעיקר תכנים חיוביים... אבל גם מצאתי דף של שיימינג שיוצא בין היתר נגדם.
את הדף הזה מנהל בחור קצת שנוי במחלוקת אם נהיה עדינים בשם ש.א שלכאורה הוא- שמאלני-קיצוני-הומו- טבעוני-תל אביבי. נדמה שהוא נלחם בכל העולם ואשתו, לאחר בדיקה מסתמן שהוא בכלל מסובך בכמה תביעות משפטיות על הוצאת דיבה.
הכי מצחיק זה שהוא מתגאה בכינויי הגנאי שרכש לעצמו באפליקציית "מי" בפרופיל האישי שלו. בכל אופן, למרות שהכוונות שלו כנראה טובות הוא דמות שקצת היה לי קשה להסתמך עליה...נראה שהוא מובטל, מקדיש את כל חייו לשיימינג ומעלה טיעונים מצחיקים עד מגוחכים. הבנו.

המשכתי לקרוא עוד באינטרנט וראיתי שאף אחד לא מסכם כמו שצריך חוץ מהאתר של החברה עצמה שבתכלס? אי אפשר להסתמך על חברה שמפרסמת את עצמה וגם לא על אנשים הזויים ברחבי האינטרנט.

הגעתי לפגישה השניה כדי להבין איך מרוויחים גם עכשיו ולא רק בעתיד אבל עלו לי הרבה שאלות.
1. האם יש הוכחה לכך שזו לא פירמידה ושכל זה זה סיפור כיסוי חביב?
2. האם החברה רשומה מסודר ברשם החברות/יש חוזה? 3. איפה יושב בית התוכנה? 4. מה הבטחונות שלי? מי אמר שהחברה לא תפשוט רגל מחר? 5. למה זה לא יצא עד עכשיו? 6. למה צריך אותי ולא משקיע גדול? 7. איך בדיוק מרוויחים עכשיו ומי אמר שזה לא "גלגול" כספי ההשקעה שלי?

בפגישה השניה נפגשתי עם "בכיר" יותר שם… יש לו אפילו חליפה!!! אבל האמת, אין ספק שהבחור מוכשר וחריף מאוד. אחד האנשים היותר אינטליגנטים שפגשתי. הפגישה התחילה אחרי היכרות קצרה עם כל השאלות שהגעתי איתן. אז הוא בחר לענות על חלק ועל חלק ענה תוך כדי הפגישה. אתחיל בשאלות שעליהן שהוא ענה - 
  1. האם זו פירמידה?
    - (כמובן) שלא, החברה היא ישראלית, רשומה ברשם החברות ומספקת דו"חות כלכליים לשותפים.
    - מעבר לכך שהכל מעוגן בחוזה מסודר וחוקי, כלל הרווחים מגיעים אך ורק מסיפוק של מוצר/שירות ללקוחות המשתמשים במערכת.
    - פירמידות לרוב נופלות לאחר גג שנתיים (כשאין עוד פראיירים להפיל) פה מדובר בחברה בת 4.5 שנים.
    - אין כלל צורך בצירוף אנשים כדי להרוויח, זאת אופציה נוספת שרוב החברה לא מתעסקת בה.
    - המחיר של המוצר (המוצר זה לידים = לקוחות מתעניינים) הוגן ועסקים חוזרים אלינו שוב ושוב כי זה משתלם להם.
    - בדוחות של החברה ניתן לראות כי הכספים הולכים לבית התוכנה, משרדים בפריסה ארצית, הוצאות שוטפות ומשכורות סבירות ל3 שכירים בחברה.
  2. האם החברה רשומה במסודר ברשם ה חברות/יש חוזה? החברה רשומה ברשם החברות ויש חוזה שכל אחד חותם עליו, בסוף הפגישה עברתי עליו, הוא סביר והגיוני, סעיפי ההגנה על החברה הוגנים וגם ההגנה על השותפים הוגנת בעייני.
  3. איפה יושב בית התוכנה? בית התוכנה יושב בבולגריה בעיר פלובדיב, צוות הפיתוח הגיע מחברת אורקל שהיא חברת ביג דאטה ענקית ומורחב מדי פעם לפי הצורך.
  4. מה הבטחונות שלי? מי אמר שהחברה לא תפשוט רגל מחר? כאן הוסבר לי מצבה הכלכלי של החברה, הכנסות, הוצאות, בטחונות... יחד עם זאת הוא ביקש ממני שלא להציג את זה לציבור הרחב שכן מדובר במידע חסוי והחברה לא נחשבת לחברה ציבורית.
  5. למה לקח כל כך הרבה זמן להוציא אפליקציה? שאלת השאלות… בגדול החברה עברה כמה גלגולים המטרה הייתה תמיד זהה, לחבר לקוחות לעסקים אבל הדרך כל הזמן הייתה שונה, פעם היא ניסתה לשווק כרטיס הנחות, אחר כך אפליקציה של פידבקים, אחר כך מנוע חיפוש עם צ'אט וכל פעם החברה נתקלה בקשיים או במוצר עצמו או בשיווק של המוצר, פעם קושי בשיווק ללקוחות ופעם לעסקים. בשורה התחתונה החברה פיתחה כבר 3 אפליקציות ועכשיו עובדת על הרביעית, בנוסף פותחו במהלך השנים 4 אתרים שתואמים לאפליקציות. מבחינתו של הבכיר שהעביר את הפגישה זה "עשינו טעויות בדרך ולמדנו מהן", האמת? אהבתי את הכנות.
  6. למה משקיעים קטנים ולא משקיע גדול? משקיע גדול מגיע עם קשרים וידע בתחום, יכול לפתוח דלתות ולהביא הון עם מינימום אנרגיה. מהצד השני משקיע גדול דורש המון אחוזים, ומעוניין גם בשליטה מה שהופך את היזם ל"עובד של המשקיע". דבר נוסף, משקיעים גדולים נחשפים למאות סטארטאפים בחודש, הם בוחרים בפינצטה את האנשים והרעיונות שבהם הם משקיעים, אם יש להם סטארט אפ שמנוהל ע"י פרופסור/דוקטור מומחה שעשה מחקר 20 שנה בתחום מסוים והגיע לפריצת דרך טכנולוגית או ביזם צעיר ושאפתן - הם ילכו (ובצדק) לפרופסור. ומצד שלישי - השאלה הכי גדולה היא לא איך אני מפתח מוצר אלא איך אני משווק אותו. כיום, כדי לגרום לפריצה לשוק הוצאות השיווק והפרסום הסטנדרטיות הן אסטורנומיות ובלתי סבירות לסטארט אפ בתחילת דרכו ומנגד, ברגע שיש לך מימון מההמונים יש לך המוני אנשים בעלי אינטרס שיעזרו לך לשווק את המיזם. כיום, בעולם הרשתות החברתיות, מאגר של מאות משקיעים פעילים שווה ערך לכח פרסום של עשרות/מאות אלפי שקלים בחודש. הדבר האחרון - לאנשים צעירים לא נותנים הרבה הזדמנויות לקחת חלק במיזמים ויש הרבה כאלה שהיו רוצים להיות חלק מזה וזה עונה להם מצוין על הצורך להיות חלק ממשהו משמעותי וגדול.
  7. איך מרוויחים?

בגדול מה שהחברה עשתה זה מהלך כזה - קודם כל נבנה רשת שיווק אדירה, עם יכולות שיווק אדירות ואז נוציא את המוצר. איך זה עובד? כל מי שהשקיע בחברה וקנה "נכס מניב" בחברה מקבל גם הכשרה לשיווק אורגני בדיגיטל ופלטפורמה מוכנה עם אפליקציה ייעודית. כל שותף מפרסם את החברות הגדולות שעובדות איתם ומרוויח עמלה על כל "ליד" לקוח מתעניין שהוא מייצר.
הוא הראה לי מספרים אותנטיים של אנשים אמיתיים שמרוויחים שם מאות ואלפי שקלים בחודש, עם הוכחות.
מצד שני, הסביר שמדובר בעסק צדדי שיקח לי בין עשר דקות לשעה ביום (תלוי בי) והרווחים בהתאם לזמן ההשקעה כמובן. ההכנסה יחסית לזמן שם - בהחלט מדהימה.
מעבר לעסק הזה כל אחד שמצטרף מקבל - ראש צוות אישי שמלווה את השותף לכל אורך הדרך, הכשרה בפגישות אישיות עם תוכניות עבודה מוכחות. ערבי העשרה כל שבוע. ועוד כל מיני דברים שאני כבר לא זוכרת...
לסיכום, יש כאן הצעה עסקית שדורשת להשקיע זמן וכסף, יחד עם זאת יש שם גם אפשרויות רווח הוגנות כבר עכשיו ואפשרות להרוויח פאסיבי במידה והאפליקציה תתפוס בשוק. מבחינתי להרוויח בחודש 2500 בנוסף להכנסה שלי, בעיסוק של פחות משעה ביום זאת הצעה מעולה שנותנת לי תמורה טובה להשקעה. האם כל אחד צריך ללכת על זה - כנראה שלא לכולם זה מתאים. האם אני הולכת על זה? כנראה שכן. מקווה שעזרתי לכל המתלבטים.

תגובות

  1. אחלה מערכת אין מה לומר

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר השארתי הודעה והיא נמחקה!
      כמה מחבריי השקיעו שם וגם אני כמעט
      לאחר שנודע לי מחבריי שהם הפסידו את ''כל כספי החסכונות''! שלהם
      כמה השקיעו כבר לפני 10 שנים!!! לפני שהם החליפו את השמות שלהם
      וכמה שהשקיעו בפינדרלה! כולם אומרים פה אחד נוככללייםם!!
      אנא תבררו אצל חבירכם שכבר השקיעו [הפסידו] ואל תקלקלו את החיים
      החותם בכאב

      מחק
    2. חחח 10 שנים?? החברה התחילה לפני 7 שנים ...מאד אמין מה שאתה כותב...ואיך הפסידו כסף שהחברה קיימת ועובדת...חוץ מלקשקש מוזמן להשתמש בבוט שלנו בבווצאפ שהושקע בו מיליונים https://bit.ly/3gDaPJL

      מחק
  2. חברה מדהימה מוצר גאוני

    השבמחק
    תשובות
    1. האם לא יכול להיות שתוך זמן קצר יקומו כמה מתחרים מחברות ענק שלא ישאירו כבר טעם להשקיע ולא ישאר ממה להרוויח?????? או לא????? ואם לא יכול להיות אז תסבירו למה לא!!!!!!!!

      מחק
  3. עשה לי סדר בראש לגמרי אחלה מערכת

    השבמחק
  4. תודה רבה עזרת לי להחליט וליראות את המציאות ולא כמו שרושמים עליהם המסכנים שלא עושים כלום בחיים חוץ מלהגיד כמה האחר הוא.....תודה רבה

    השבמחק
  5. מערכת מפותחת ברמה מאוד גבוהה

    השבמחק
  6. אני גם ילך על זה נשמע מעניין ומפתה

    השבמחק
  7. כל הכבוד על הבדיקה המקיפה ועל הכתיבה הכנה
    מקווה שכולם ישכילו לעשות כן

    בהצלחה

    השבמחק
  8. כל מי שאמר שזה פירמידה וגנבים ולא יצליח ו ו ו... בסוף ישתמשו באפליקציה כי לא תהיה להם ברירה!!
    פינדרלה הולכת לטרוף את העולם, אחלה פלטפורמה מאוד נוחה וקלה לשימוש והכי חשוב שחוסכת מלא מלא זמן!!!

    השבמחק
  9. ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי ממליץ לכל אחד להגיע לפגישה ולשמוע מדובר בפרויקט סטארטאפ מדהים

    השבמחק
  10. זה האפליקציה הבא שיעבוד את ישראל ואת כל העולם
    כמומשלא יוצאים לדרך ללא וויז לא ייצאו לקניות או לכל מיני דברים ללא אפליקציית פינדרלה טודובום

    השבמחק
  11. ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיים אפלקציה רמת אמפרייה 🥇

    השבמחק
  12. מטורף!!! יכול להוות פיתרון לכל אחד בכל מקום בעולם!!!

    השבמחק
  13. בין הדברים המטורפים ביותר שראיתי !תצליחו

    השבמחק
  14. לא יאומן כי יסופר
    פרויקט מדהים וראשון מסוגו בעולם

    השבמחק
  15. הסיכון הכי גדול הוא לא לקחת סיכון !
    אפליקציה וחברה משובחת עם הרבה פוטנציאל !
    כל הכבוד

    השבמחק
  16. רק מי שמעיז מצליח. האפליקצייה שתשנה את חוקי המשחק במציאת כל מה שאתה צריך

    השבמחק
  17. מדהים !!! נשמע פינדרלה מייצרת הזדמנויות הן למשקיעים, הן לעסקים והן לאוכלוסייה.

    שווה להשקיע !!

    השבמחק
  18. סוף סוף מישהי שבאמת בדקה לעומק ולא מסתמכת על שמועות של אנשים ממורמרים שיהיה המון הצלחה

    השבמחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. זה ממש מממש מטורף כאחד מהשותפים הקיימים אני מאוד ממליץ

    השבמחק
  21. יפה שבדקת וחקרת את הענין, ולא נכנעת ל "גיבורי המקדלת" שרק יודעים לגדף הכל. לא מבינה איך הם חיים.

    השבמחק
  22. אפליקציה גאונית ממליץ לכולם להגיע לפגישה ולשמוע

    השבמחק
  23. הייתי בחברה ל4 שנים ושמתי בו הרבה שעות ואני רואה עכשיו שהחברה יש הרבה שקרנים מי שיותר גבוה בחברה משקר יותר ואי אפשר לעשות את הכסף שנתתי להם בלי להכניס חברים שלי לחברה ואני לא רוצה להכניס אותם בשביל שראיתי שהכל שקר ואני לא יסכן את החברים שלי לעשות כסף על חשבון שלהם זה לא פירמידה ולכן המדינה עדיין לא סגרו אותם כמו שמדינת בולגריה סגרו אותם שמה אבל אני לא יתן להם יותר משנה והמדינה יסגרו אותם חבל גדול שהתחלתי איתם

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעון יקירי, מה מספר הID שלך במערכת?
      כיום מאות שותפים בחברה מייצרים רווחים שלא קשורים לצירוף אנשים.
      במידה ואתה אכן שותף אמיתי עם בעיה אמיתית אדאג לך באופן אישי שתקבל את ההדרכה והתמיכה.
      במידה ולא, כנראה שלא תשלח לי את מספר הID שלך...

      מחק
    2. בועז דרי נוכל מימי וורלד וונצ'ורס. מאיים על אנשים ועוקץ. חסר מוסר לחלוטין.

      מחק
  24. מערכת ברמה מאוד גבוהה שתשנה את כללי המשחק בהצלחה

    השבמחק
  25. לפי כמות התגובות כאן אני בטוח שזה עובד מטעם החברה.
    אני בדקתי את הנושא הטכני, לדעתי שוב לדעתי בלבד אין להם את הניסיון, ואת היכולת לספק את המוצר, והכסף שהם מקבלים מכם הולך למשרדים ועמלות וכו' ולא ממש למפתחים..

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח לדעתך !? כן מדברים פה עם גאון הדור שפיתח מערכות חחחח
      יאללה יאללה מוזמן להשתמש בבוט שלנו בווצאפ https://bit.ly/3gDaPJL
      אל תשכח להשאיר את הלשון בחוץ...

      מחק
  26. כל מה שקשור לשגיב קורן הוא תרמית פירמידה. אין מוצר. כל חודש אומרים "עוד חודשיים". העיקר לגייס עוד ועוד אנשים זה הכל. ועוד העלו את המחיר ל20 ומשהו אלף. עקצו נכים, זקנים, חרדים, עניים....כל מי שחלש ולא מכיר טכנולוגיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. פשייי איזה אומץ ישלך להתחבאות אחרי שם פקטיבי חחחח
      מוזמנת להשתמש בבוט שלנו בווצאפ https://bit.ly/3gDaPJL
      ואולי תחשפי את השם האמנתי שלך כי בטוח את בטוחה במה שאת אומרת חחחח

      מחק
  27. בושה וחרפה
    החברה משלמת לאתרים שיפרסו עליהם כתבות טובות ע"מ לנפיל אנשים בפח

    השבמחק
  28. אז מה עושים
    אלפי תמימים נופלים בפח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ובמקום להזהיר את הציבור הם ממשיכים להפיל את כווווווווווווווווווווולם בפח
    הצילו
    תעשו משהו
    הייתי שם ניסו לשכנע אותי כמעט השקעתי 100000 ש"ח בנס ניצלתי

    השבמחק
  29. חחחחחחחחח, אם זה נראה לכם מסריח, זה מסריח וזה רמאות מסוג כזה או אחר
    95% מהתגובות פה נרשמו על ידי אותו בןאדם שפתח מלא פרופילים, שימו לב לשעת פרסומי התגובות, כל תגובה באה כמה דקות אחרי השניה
    זאת פירמידה קלאסית שמבטיחה הכנסה מהצד, יש המוןן סטארטאפים, לחברה אין הכנסות על ידי העסק שלה דרך האפליקציה שלה, וזה נראה שכל ההכנסות שלה זה דרך המשקיעים ששמים כסף ושהמשקיעים האלה מביאים עוד אנשים פשוט.
    בתכלס, מתי שמעתם שמישהו העסיק איש מקצוע דרך "פינדרלה"? לעסק הזה אין הכנסות דרך הפעילות של האפליקציה אפילו!!

    השבמחק
  30. אין מילת אמת בכתבה כמובן.

    השבמחק
  31. אני שאלתי רב גדול שמבין בהשקעות היטיב וממולח מאוד,שכמעט רוב ההשקעות בציבור מגיע אליו,
    עוד לפני שהוא שמע את השאלה מיד כשהוא שמע את השם פינדרלה הוא הגיב, קבוצת גנבים, שאלתי אותו האם הוא אומר את זה מידיעה או סתם כי ככה נראה לו אז הוא אמר שמפתח האפליקציה פיתח לפני כן עוד שלוש אפליקציות ולא הלך והוא גנב אלפי שקלים מתמימים שהשקיעו ויש נגדו תביעות משפטיות
    שימרו על עצמכם
    נב. אין לי קשר לחברה לא הציעו לי כלום פשוט אני בן אדם ששמעתי על החברה וביררתי

    השבמחק
  32. בסוף כולם יפלו מהכסא מרוב שטענו שזה שקר ויראו את האמת בפנים וישתמשו בזה . אני יודע כמה אדמורי"ם שאמרו שאפשר להשקיע שם .ביניהם בעלז וכו .נכון היה פשלות .אבל ככה הולך החיים .תצליחו מי שמאמין ומי שלא מן הסתם אומר על כל דבר שזה עוקץ וחבל על החיים שלו

    השבמחק
  33. מתי האפליקציה והשירות המדהים הזה מתחיל לעבוד ??
    האם ידוע באיזו שנה כל ה"שותפים" יתחילו להרוויח?
    פירסמת שאין עמלות לנותני השירותים, ואין עמלות ללקוחות שיגיעו דרככם.
    אז מה בדיוק המודל העסקי ? זה נראה שאתם מתבססים אך ורק על הכסף של ה"שותפים" המסכנים.

    השבמחק
  34. עוד כתבה מכורה!!
    כנראה ששלחו להם בכל הקבוצות להכנס להגיב וכולם מגיבים,
    על מייסמארטי טודובום ידוע כדבר שנבנה על עוקץ ולכן עזבתי שם ולחבר שהבאתי לשם שגם יצא שילמתי לו מכיסי החזר מלא מחוסר נעימות מכיר כמה שהפסידו שם סכומים ואחרים רמאים הרוויחו על גבם!!
    פינדרלה לא מכיר לא יודע!

    ואם זה יצליח אזיי ברכה אבל ממה שאני חוויתי ושמעתי זה ערימת שקרים מתגלגלת אולי חלק מהרעיון לקחת כסף מאנשים וכך לגלגל את החברה עד שיישארו הגדולים וירוויחו.

    השבמחק
  35. אני גם הייתי אצלם בכמה פגישות, זה נראה לי כעוקץ גדול או פירמידה, באופן אישי שמעתי על המון כסף שנשפך שם בשביל לחבר את החברים ומדובר בכמה עשרות שיוצאים לחו"ל לימי השתלמות, כשהמימון לכאורה מכספי המשקיעים, שאלתי אותם הרבה שאלות שהם כלל לא ידעו לענות עליהם, הם פונים רבות לחברה החרדית התמימה שלא יודעת לחפש באינטרנט מידע על עוקץ וכדו' והם משפחות ברוכות ילדים ומעוטי יכולת שכסף קל מדבר עליהם מאוד.

    אין כמובן הוכחות שמדובר בעוקץ ויתכן שהפעם לא מדובר בעוקץ אך חובת זהירות יש ומומלץ לכל אחד לא לעשות עיסקה לפני ייעוץ עם אנשי מקצוע, גם אם יגידו לו שזה השעות האחרונות והמחירים עולים כל שעה, המהירות היא מהשטן.

    השבמחק
  36. המאמר נכתב בינואר 2020. נכון לאוקטובר 2020 האפליקציה עדיין לא באויר

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח כבר 4 שנים דיבורים
      ו.........................כלום המתווכים עושים 10% !!!!
      ברור שהם ישכנעו אותך
      תזהרו אני הזהרתי אתכם זה מסוכן מסוכן מסוכן
      תבררו טוב על קבוצת הנוכלים בטרם יהיה מאוחר

      מחק
    2. אני לא יודע כלום על החברה אני רק מציין שהאפליקציה קיימת
      (אבל אני כן חושב שסתם ממשיכים לבקש כסף מעוד משקיעים)

      מחק
  37. מי אתה מפרסם אנונימי?
    פתח חשבון בבלוג ביום פרסום הבלוג...
    ואין לך עוד בלוגים....
    וגם כמות התגובות החיוביים פה מוגזמת....
    חבורה של שקרנים...

    השבמחק
  38. מי אתה מפרסם אנונימי?
    פתח חשבון בבלוג ביום פרסום הבלוג...
    ואין לך עוד בלוגים....
    וגם כמות התגובות החיוביים פה מוגזמת....
    חבורה של שקרנים...

    השבמחק
  39. חבל ללכלך סתם על חברה שאתם אפילו לא ניסיתם זה ממש קשה לשמוע לשון הרע ולהכפיש ככה
    צריך לראות מקרוב מבה שהם נותנים ולא להגיד על סמך מה שקורה בלב

    השבמחק
  40. אחלה חברה הזמן עוד יוכיח זאות

    השבמחק
  41. כולכם לא יודעים מה זה כסף כדי להרויח . כדי לראות כסף צריך להשקיע זמן ומוח טוען לוקח זמן .ואני שם שנה ומאוד שמח ומתקדם באופן שאתם לא חולמים .יללללה .כולכם מי שצועק עוד ישתמשו בזה

    השבמחק
  42. גנבים שקרנים נוכלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לא להשקיע שקל
    מי שרוצה הסברים אני יכול לכתוב
    שאלה קצרה כמה שנים לוקח להפיק אפליקציה?????????????????????????
    כבר מדברים 5 שנים ו.......................כלום
    רק תיווך 10% .....................................
    הציעו לי להיות מתווך ......אמרו לי אתה חייב להשקיע ואז תוכל לתווך .....
    אמרתי אני לא עושה כסף מלהפיל אנשים בפח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש אפליקציות שלוקח יותר מעשר שנים .כאילו שלמדת את התחום הזה .דווקא אפליקציית איזי הידועה לקחה חמש עשרה שנה ...ביי להתראות בזה שעוד יצחקו עליך

      מחק
  43. חביבי
    אני מבין ללבך
    אתה מרויח 10% על כל מצטרף ואכפת לך מאוד שמשמיצים אתכם באינטרנט
    אשמח מאוד אם תצליחו מהסיבה הפשוטה כי אני לא ירויח שום דבר מזה שאלפי תמימים יפסידו את כספם
    אבל אני לא רואה את זה כאופציה.........
    בסתר ליבך אתה יודע טוב טוב שהצדק אתי...
    ושוב מכאן תצא הקריאה
    זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לדבריהם שזה שווה מיליונים
    למה הם מוכרים את זה
    ל-----------------מ---------------------ה ???????????????????????
    מי מוכר תרנגולת מטילת ביצי זהב
    ישנם אפליקציות דומות שלא גורפות כסף וזהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח איזה פקטיבי מסכן ...יאללה תשתמש ותשב בשקט עם לשון בחוץ ...מוזמן להיכנס לבוט בווצאפ https://bit.ly/3gDaPJL
      עוד שליח פיצה מסכן שחושב שיודע משו מהחיים שלו חחחח

      מחק
  44. נשמע רעיון עם פוטנציאל גבוה
    אבל כמו כל השקעה בחיים זה לוקח זמן...
    רק השאלה מה יצא למשקיע בעוד כמה שנים אם יצא... אז יצא משהו רווחי ויציב לאורך זמן.

    השבמחק
  45. אם מישהו מעוניין לרכוש חבילה של 200 עסקים ב23,000 (רכשתי לפני העלייה ל27,000) שיפנה אלי
    0525009998.
    בנוסף עבר חודש מרגע הרכישה כך שאפשר גם לשדרג לחבילה של ה400 עסקים בעלות של 33,000

    השבמחק
  46. מאוד הגיוני שאחרי פגישה שנייה זוכרים כל כך הרבה פרטים ובכזה פירוט זה כמעט שמנהל החברה כתב בעצמו את הכתבה לכל החוששים מפירמידה אז זהירות זאת פירמידה!!

    השבמחק
  47. חברים, מי שרוצה להשקיע, שירווח לו, זו חברת סרארטאפ כמו כל החברות, אין כאן רמאות ולא נוכלות. מי שלא רוצה להשקיע לא חייב, כל אחד יעשה את השיקולים שלו, רק אל תשמיצו חברה לפני שבדקתם אותה לעומק. כל המשמיצים פה זה בן אדם אחד או שניים ששינה פרופיל. מנגד יש הרבה שותפים שהשקיעו שמרוצים ומרוויחים טוב מהשיווק. למה ללכלך? את מי זה משרת? אולי מישהו רוצה להתחרות בטכנולוגיה החדשנית? ת'פדל, אין בעייה תתחרו אף אחד לא מפריע לכם.
    ן

    השבמחק
  48. אני לא בא להכריע ... אבל ישבתי שם בשתי הפגישות...
    נשארתי עם הרבה שאלות וחששות פתוחים...
    כל מה שנאמר בכתבה נאמר כמו העתק הדבק בפגישות איתי בלי שום הבדל של מילה
    ונפגשתי עם מישהו אחר...
    הדברים בכלל לא ברורים שם .... נכון בכל דבר יש סיכון
    אבל כאן זה לא עניין של סיכון וכמה ?! אלא עניין של מלא סימני שאלה...
    אני מעדיף לא להעלות את הצדדים שלי אבל מי שכן מעוניין והחליט להשקיע רק שיבדוק 7 פעמים!!!
    בהצלחה!!!!!!

    השבמחק
  49. איבדתי אותך שליכלכת בצורה כזו בוטה נגד הבלוגר שכתב נגד החברה. חוץ מלקלל אותו ואת אמא שלו, אמרת עליו הכל. ואז הבנתי שאתה חרטטן וזה תוכן שקרי.

    השבמחק
  50. במה להשקיע ? זאת שאלה חשובה, וצריך לדעת איפה ולהיזהר כמו שרשמת לא ליפול על פירמידות והשקעות לא מניבות

    השבמחק
  51. זמן פיתוח ארוך כל כך יכול רק להבטיח לנו שגם אם האפליקציה תהיה פופולרית לכמה ימים, תוך שבוע המתחרים יעקפו אותה בענק, ואז יקח לפינדרלה עוד כמה שנים טובות כדי לבנות מוצר חדש וללמוד מטעויות - תוך כדי שינוי השם...

    השבמחק
  52. דיי מספיק חח להביא הצעות מחיר מבעלי עסקים זה בטח לא הבעיה הכי גדולה בעולם שצריך לפתור ובטח לא "מערכת גאונית".
    ועניין שיווק השותפים זה ממש כמו שזה נשמע.
    חבר שהשקיע מביא חבר להשקיע שמביא חבר שלו גם להשקיע ואז בונים צוות, ראש צוות ומחפשים עוד אנשים שישקיעו.
    הכסף שכולם משקיעים מגיע למעלה והאחרונים להצטרף לא רואים שום הכנסה כך שהם חייבים להיכנס למעגל מגייסי הלקוחות כדי שהם יצליחו להחזיר את ההשקעה של עצמם וכך כל מי שנכנס לזה נהיה שבוי לגיוס משקיעים אחרת הוא גם לא יחזיר את ההשקעה של עצמו וגם לא ירוויח כלום וזה בעצם כל הלופ.

    השבמחק
  53. כביכול חבורה של ערסים שקונים כתבות פרסום וכותבים על עצמם בבלוגים אקראיים כדי להפיל עוד אנשים.

    אל תהיו פראיירים, הם בונים על קהל שלא קורא על שוק ההון וכלכלה, ומערבבים אותם עם מילים יפות שלא מחזיקות מים בעולם האמיתי.

    השבמחק
  54. כאחד שגם ''בדק'' את הנושא לעומק. התייעצתי עם אנשים וותיקים שמנוסים בהשקעות. הכותב, כותב את המידע בצורה ש'נושקת' לאמת. אבל את העובדות הוא מציג בצורה שמגמתה להגחיך את החברה. להכפיש את העובדים המדהימים. והעיקר... למנוע ממנוע המציאה שתקל את החיים לכל העולם בעתיד הלא רחוק - והוא מציב את עצמו בצד השני של המתרס מה שאין ספק שהוא עוד יכה 'על חטא' על צרות עינו וטפשותו.
    אין פה ולו גרם אחד יותר מצרות עין ובורות גם יחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמה אני מה האיש עסקים קשור לחברה

      מחק
  55. מי שמאמין לא מפחד...
    זה מסוג ההשקעות שיש בזה סיכון והם אומרים את זה לכל אחד
    מי שלא מוצא חן בעיניו שיחפש דברים אחרים
    ואם מצא שיעגכן...........

    השבמחק
  56. מהתרשמותי מדובר במצג שווא, מערכת בוסרית בעצימות נמוכה שמהווה כסות למנגנון ההכנסות האמיתי - פירמידה. שומר נפשו ירחק

    השבמחק
  57. זהירות!!!! אל תפלו בפח!! קניתי חבילה לפני כשלוש שנים ב17000 ש"ח (טעות איומה!) ובשיחה עם המתווך שהכניס אותי לבוץ , לאחר ששאלתי אותו מתי נתחיל לראות רווחים ? הוא אמר שאין כרגע צפי... אוליי עוד שנה . וכששאלתי אותו אם אני יכול למכור את החבילה הוא אמר לי (תחזיקו חזק...) שהוא מוכן לקנות אותה ב...2500 ש"ח !! ויש הרבה שמוכרים במחיר הפסד שכזה מתוך תסכול והבטחות שב שלא מתממשות. לשיכולכם.

    השבמחק
  58. לכל הנבהלים (כמו האנונימי שלפניי) תהיו חכמים ותבררו באובייקטיביות היכן זה אוחז עכשו (ביחס לצפי לרווחים)
    הרי העובדות הם שהאתר קיים כבר למעלה משנה ונרשמו אליו למעלה ממאה אלף נותני שירות וכל אחד יכול להכנס לאתר ולהזמין נותן שירות במחיר זול. אך כיון שפיתוח אתר כזה (עם כל השאלונים על כל פרט ופרט, ושיהיה מספיק נותני שירות בכל תחום בכל איזור, וכן פיתוח רובוט מיוחד וכו') זה דבר שלוקח זמן עד שהאתר-האפליקציה יהיו בשימוש יומיומי אצל אנשים, ועקב כך קשה להעריך מתי הוא יהיה רווחי

    השבמחק
  59. מה ההבדל בינם לבין ספץ

    השבמחק
    תשובות
    1. https://bit.ly/3gDaPJ מוזמן לראות בעצמך ההבדל עצום...בוט בווצאפ שמשנה את כללי המשחק

      מחק
  60. אל תקנו אצלם!!! חברה של נוכלים לא תראו מהם שקל!!!

    השבמחק
  61. מחכה שאחד יעלה על הבמהשיזדהה ויודיע שהוא הרוויח

    השבמחק
  62. יש לי כמה חברים שקנו לפני שנים ומחפשים למכור

    השבמחק
  63. מי הוא זה שרוצה כל החיים לעבוד ולקרוע את עצמו מאשר בהשקעה חד פעמית שיוכל כל החיים לחיות באמת

    השבמחק
  64. יש משהו שמועניין למכור?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מעוניין למכור 0556721637

      מחק
  65. יש משהו שמעוניין למכור?

    השבמחק
  66. אני מעוניין למכור 0556721637

    השבמחק
  67. מי שמעוניין לקנות 400 עסקים כשכל הקניון מלא 0527673654

    השבמחק
  68. אני מוכן למכור

    השבמחק
  69. שימו לב לדבר פשוט,
    מכל המידע שאתם מקבלים במשרדים שלהם, מנציגים מוכשרים, האם ראיתם דבר אחד כתוב בחוזה?
    האם בדקתם מה שרשום בחוזה?

    קורס לשיווק?! שמעתם על זה?

    מי משלם סכום כה גדול לדבר כזה? האם זה הגיוני?????????????
    השתעגתם ?

    זהירות הונאה!
    זהירות נוכלות!

    זהירות! זהירות! זהירות!

    השבמחק
  70. נער הייתי וגם זקנתי,וזה לא נראה טוב,אני אישית השקעתי שמה,פשוט המתווך שהכניס אותי,היה חבר טוב שלי,לכן עשיתי איתו הסכם וכו' וב"ה יצאתי מזה,זאת דעתי האישית,כאחד שמבין ענין,ובעיקר! אני בלי שום אינטרס,רק לטובתכם

    השבמחק
  71. אני רוצה למכור את הקנינים שברשותי 0534155545

    השבמחק
  72. איך זה יכול להיות שיצאת מזה ואני מנסה הרבה זמן ולא הולך לי?

    השבמחק
  73. רוצה למכור w71351@gmail.com

    השבמחק
  74. יש מישהו שמשקיע שם ומוכן לשים פלאפון לברר אצלו זה ממש גמילות חסדים תודה מראש

    השבמחק
  75. רוצהלמכור a050505030@gmail.com

    השבמחק
  76. כל הדבר שקר מוחלט לא להיכנס

    השבמחק
  77. איך נראה הפרסום הראשוני ואיפה הוא תפס אתכם ? תעזרו למי ש.....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה